۹/۰۹/۱۳۸۹

گریه

بعضی از آدم ها ، وقتی غصه داری ، آغوششان همیشه برایت باز است . می دانی که اگر الان پیششان نروی ، قطعا از غصه دق خواهی کرد وقتی بغلشان می کنی ، دیگر نمی توانی جلوی اشک هایت را بگیری .. آن قدر گریه می کنی تا نفست درست حسابی بالا نمی آید .. به یک جایی می رسی که دیگر نمی دانی برای چی داری گریه می کنی ، فقط دوست داری گریه کنی .. وقتی دستش را روی سرت می کشد و آرام در گوشت زمزمه می کند '' هیشششش .. آروم .. من اینجام '' می خواهی همان جا توی بغلش بمیری .. آرزو می کنی هیچوقت این لحظات لعنتی تمام نشود .. متاسفانه این آدم ها ، در طول زندگیت به تعداد انگشت های یک دست هم نمی رسند ..

۱ نظر:

  1. به به سلام .خوبی (بیبی شدی؟!!!)
    عنوان وبلاگت فوق العاده است.
    راستی از این که زحمت کشیدی و وقت گذاشتی و با
    این همه نظر شرمنده کردی ممنونم ازت.
    خیلی کیف میده ببینی کلی نظر تایید نشده داری!!!!!
    خیلی خوشحال شدم...

    تغییر مکانت به بلاگسپات هم تبریک میگم.
    انشالله چرخش همیشه واست بچرخه!!!!!!!!!
    -------------------------------------

    راستش من تو زندگیم چنین ادمی رو نداشتم
    همیشه توی تنهاییم گریه می کردم و خودم
    خودم و اروم می کردم.
    ولی داشتنش واقعا لذت بخشه...

    پاسخحذف